FXlab

Strona internetowa, projekt logo, materiały akcydensowe, branding, social media

Wyzwanie

Stworzenie silnej i rozpoznawalnej marki w nowej, mało znanej jeszcze niszy, a także edukowanie odbiorców, czym zajmuje się psychodietetyk. Zakres prac obejmował naming, branding, logo, strona www z blogiem i systemem rezerwacji, strategia marki osobistej, prowadzenie kanałów social media (Facebook, Instagram, YouTube), kampanie promocyjne, scenariusze do rolek, materiały offline (plakaty, ulotki).

Rozwiązanie

Od podstaw zbudowaliśmy spójną i empatyczną markę – zaczynając od nazwy, przez identyfikację wizualną, aż po strategię komunikacji. Strona internetowa została zaprojektowana z myślą o osobach szukających pomocy – z blogiem edukacyjnym, systemem umawiania wizyt online i intuicyjną nawigacją. Równolegle rozpoczęliśmy budowę marki osobistej klientki w mediach społecznościowych – tworząc fanpage, profil na Instagramie oraz kanał na YouTube z krótkimi, merytorycznymi materiałami. Przygotowaliśmy także scenariusze do rolek i animacji, które w przystępny sposób tłumaczą rolę psychodietetyka. Wspieraliśmy promocję offline, projektując plakaty i ulotki dystrybuowane lokalnie.

Wyniki

W ciągu pierwszych 3 miesięcy od startu marka zdobyła kilkaset odwiedzin miesięcznie na stronie i pierwszych stałych pacjentów. Dzięki obecności w internecie i edukacyjnej formie komunikacji, psychodietetyka zaczęła być postrzegana jako dostępna, potrzebna i wartościowa forma wsparcia – nie tylko wśród klientów indywidualnych, ale także w lokalnym środowisku zdrowia i edukacji.

Masz podobny projekt na myśli?